ZASADY I TRYB PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA
I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW UŻYTKOWNIKÓW
1. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez Bibliotekę Centrum Kultury w Piekoszowie (BCK) albo przez jej pracowników.
2. Właściwym organem do rozpatrywania skargi dotyczącej zadań BCK lub pracy jej pracowników jest Dyrektor.
3. Dyrektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy instytucji. W przypadku nieobecności dyrektora skarga lub wniosek przyjmowany jest na piśmie i rozpatrywany zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
4. Wszystkie skargi i wnioski wpływające do instytucji odnotowane są w rejestrze pism przychodzących.
5. Wszelkie dokumenty dotyczące skarg i wniosków znajdują się w BCK
/-/ Dyrektor Anna Wilk